تماس 021-56587600

نیمکت پارکی مناسب

می 9, 2016

نشستن در محیط شهری شاید محل تمرکز برای بیساری از فعالیت ها باشد. محلی است برای افراد در میانه راه از نظر سنی و سالخوردگان که در آن گپ و گفتی با هم سنان خود و با محیط داشته باشند. نیمکت پارکی فضایی است برای نشستن مادران و داشتن گفتگویی دلچسب با دوست جدید خود در حالی که لبخند فرزند را از دور تماشا می کند که در حال بازی است. برای دانش آموزان و دانشجویان پیدا کردن نیمکت پارکی مناسب شاید کمی مشکل باشد ولی پیدا کردن نیمکت پارکی در محیط ساکت و مطالعه ای جذاب می تواند بسیار دلچسب باشد.

نیمکت پارکی مناسب در کل به دو دسته کاربری تقسیم می شوند که اولی استفاده کوتاه مدت و دومی استفاده بلند مدت است.

در مورد استفاده کوتاه مدت حق انتخاب باز تری داریم می توانیم از نیکمت پارکی یکپارچه با گلدان و سطل زباله و یا نیمکت های دارای پایه ای کوتاه روی دیوار استفاده کرد.

اما در مورد نیمکت هایی که در کاربری با استفاده بلند مدت قرار می گیرند باید کمی انتخاب را محدود کنیم. استفاده بلند مدت نباید راحتی مخاطب و شهروند را به خطر بیاندارد و موجب خستگی بیشتر فرد شود. این نیمکت ها در بهترین حالت باید طبق ارگونومی بدن ساخته شده باشد و دارای پشتی و جای دست باشند تا استفاده از نیمکت پارکی و فضای شهری را برای شهروند لذت بخش نماید.

عواملی که در طراخی نیمکت های پارکی باید در نظر گرفت عبارت است از :

  • راحتی
  • دوام
  • جذب گرما
  • ریختن راحت آب از روی آن
  • مراقبت کمتر
  • مقاومت در برابر تخریب

گروه تولیدی آبان با در نظر گرفتن تمامی استاندارد های لازم و اقدام به طراحی و تولید نیمکت پارکی ، سطل زباله پارکی و ست بدنسازی پارکی نموده است که با کیفیتی عالی در اختیار فضای شهری و شهروندان می باشد.